Strategie biznesowe i planowanie

Planowanie i strategie biznesowe wskazują kierunki i metody działania przyczyniające się do osiągania celów przedsiębiorstwa. Nieustanne podejmowanie decyzji operacyjnych, decyzji taktycznych czy decyzji strategicznych opiera się o znajomość obecnej sytuacji firmy, jej perspektyw oraz o plany pozwalające wyznaczać zmiany i zamierzone rezultaty.
Analiza otoczenia zewnętrznego, wielowymiarowa analiza sytuacji, aktywów i kompetencji przedsiębiorstwa oraz zachodzących procesów biznesowych, wyznaczenie celów i mierników rezultatów (kluczowych wskaźników efektywności) to podstawa opracowania programu strategicznego i obrania kierunków działania, które pozwalają dążyć do osiągnięcia określonej pozycji i sytuacji firmy w przyszłości.
Zespół NAG Group w zakresie określania strategii biznesowej i planowania oferuje głównie:
- przeprowadzanie analiz operacyjnych, taktycznych oraz strategicznych na poszczególnych płaszczyznach aktywności przedsiębiorstwa,
- opracowywanie planów strategicznych,
- pomoc w ich wdrożeniu i realizacji, także poprzez pełnienie roli interim managera,
- monitorowanie poziomu osiągnięcia oczekiwanych rezultatów,
- opracowywanie korekt planów i strategii w oparciu o zaistniałe zmiany sytuacji wewnętrznej i zewnętrznej organizacji.